Og så ble det mørkt…

Torsdagskveld skjedde det jeg egentlig har ventet på siden jeg sa at leiligheten hadde gammelt sikringskap 😛 Hovedsikringen røk og det luktet svidd. Vi oppdaget at en ledning opp til hovedsikringa var svidd og datt av da vi kom borti den 😦 Vi ringte rundt til alle nr vi hadde for kommunen, men fikk ikke kontakt med noen. Dette var åttetiden på kvelden. Mamma kunne ha Lisa over natta sånn hun var sikker på å komme seg på skolen, for jeg var ikke sikker på om vi kom til å få strømmen tilbake den kvelden. Fikk kokt vann med ei venninne så vi fikk lage grøt til Marielle 🙂 Til slutt så ringte vi til en elektriker selv. Da fikk vi så klart kontakt med ei fra komunen og de andre begynte å ringe tilbake 😛 Elektikeren kom og måtte skifte ut forskjellige ting i skapet Kl 2330 var strømmen tilbake 😀 Men det var litt av et styr i mellomtiden 😛 Jeg hadde et håp om at de måtte skifte ut hele systemet til moderne sikringskap, men nei da 😛

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Og så ble det mørkt…

  1. Paul sier:

    Ser veldig koselig ut på bilde da hvertfall 🙂 Får satse på at d ikke blir flere episoda i løpet av vinteren.

Legg igjen en kommentar