Lucas (OBS. sterke bilder)

 

Første ultralyd bilde. Ca 2,5 mnd på vei. Blødde litt så jeg for på sykehuset for å sjekke det ut.

Tenker på gutten min hver dag. Det gjør jeg. Jeg vet at jeg sier lite om det, men føler at fleste mener at det nå er så lenge siden og så har jeg fått Marielle så jeg bør legge han fra meg nå. Men det er ikke så lett. Den 14 september hadde han vært 4,5 år. Joda jeg fikk med meg det 🙂 Det var en av de første tinga som poppet opp i hodet mitt da jeg så datoen 😛 Jeg lurer ofte på hvordan han ville ha vært? Hvor høy ville han ha vært nå? Om trassalderen hadde slått inn for fullt nå eller om han hadde vært rolig? Fargen på øynene… Mest sannsynlig blå, men lyse eller mørke? Ville håret vært lyst eller mørkt? Joda, tankene er der hver dag og saavnet vil være der for alltid. For meg hjelper det på å få snakket om han. For å kjenne at han ikke er glemt. Derfor fant jeg ut at jeg ville skrive dette innlegget. Lenger ned på siden kommer det flere bilder. Så om noen er følsomme av seg anbefaler jeg å stoppe nå 🙂 Her er min korte bildehistorie om engelen min Lucas ❤ Hele historien kan du lese på siden som er her om Lucas 🙂

Den ordinære ultralyden tatt 13. oktober

Pga. at fostervannet var vekke med Lisa og at hun stoppet og vokse, ble jeg godt oppfulgt med han også. Men dette var den siste ultralydtimen jeg fikk. Siste gang jeg fikk se min engel i livet og alt vi klarte å få bilde av denne gangen var en fot ❤ Bildet ble tatt 1 mnd før han ble født. 14. februar 06

Lucas nyfødt 14. mars 2006

Han var så varm og myk å holde ❤

Ble veid og målt. De tok også fot-/hånd av trykk av han og klipte av en hårlokk ❤

Lucas`fingrer ❤

Besta fikk æren av å kle på engelen vår siden det ble for tøft for oss…

Klar for minnestund. Smykke fra besta og armbånd fra mamma, pappa og storesøster. Både jeg og Lisa har en sånn bamse som står opp i hjørnet ❤

Begravelsen… Han fikk mange kranser med seg. Og om jeg har glemt å takke alle, så mange takk! Det varmet å se hvor mange som brydde seg ❤

Liljen som storesøster la på ❤

De som var der fikk kaste ned en rose

Da vi kom kjørende forbi litt senere på dagen hadde de fått lagt på kransene til han

Vi fikk opp steinen tidsnok til 17. mai ❤

❤ Hvil i fred min lille engel ❤

 

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lucas og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Lucas (OBS. sterke bilder)

  1. Monica sier:

    Synst at det er bra å snakke om noen man savner og elsker. så d er ikke feil av deg å gjør d søta mi=)

  2. elin sier:

    Sterke bilder. Takk for at du delte.

    Klem

Legg igjen en kommentar

