Juletrepynting på bitte lille juleaften

Siden vi skulle dra på lille juleaften, pyntet vi treet på bitte lille juleaften 🙂 Og det var ikke bare bare 😛 Siden jeg ikke fant all juletrepynten, derav lys, stjerne, kuler og glitter (hadde altså bare det lisa laget på skolen i år og det jeg og hun laget i fjor + et par engler Sandra og Lisa laget på juleverksted) så var det avgårde for å skaffe resten. Fant alt uten om glitter. Lisa hadde laget en julelenke på skolen så fikk opp den da og så fant jeg 1 remse med glitter som vi fikk opp 😉 Så litt rart ut, men det gikk 🙂 Senere fikk vi tak i flere glitter da, men det kom ikke med på bilda 😉 Juletreet vår var også pakket vekk i et lager et stykke unna, men der reddet mamma oss med å skaffe oss et nytt 😉 Gledelig jul 😉

Om morgenen lille juleaften fikk jeg tatt noen bilder av jentene i bare nattdressen foran juletreet ❤

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Jul 10, Lisa, Marielle og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

