Rolig dag

I dag har jeg for det meste tatt det helt med ro 🙂 Var en tur nede i byen og møtte mamma eneste. Gikk litt rundt sammen med henne før jeg og Marielle gikk hjem. Her har vi bare kost oss jeg og trultemor og begynte på en ny serie som jeg ikke er helt sikker på om jeg kommer til å fortsette å se 😛 Har også strikket en del videre på kjoleprosjektet mitt i det siste. Blir ikke helt som planlagt, men akkurat denne gangen er hovedmålet å få til å strikke en kjole 🙂 Dere får ha en flott dag videre 🙂

❤ ❤ ❤

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv, Marielle og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

