Lisa og Teddy til Karmøy

I dag ble det Lisa sin tur til å ha han Teddy og hun fikk ha han hele høstferien og ta han med seg ned til Karmøy 🙂 Der blir det nok noen eventyr på de to 🙂 Farmora kom og hentet henne i dag og de tok flyet i halv fem tiden nedover.  Lisa ble kjempeglad for å se farmor. Hjemme hos oss fikk hun se filmen fra da Lisa sang inne på Voldstad Menighetshus og Lisa var sååå stolt 🙂 Stian kom og kjørte oss på flyplassen der vi ville sitte sammen med dem til de skulle dra 🙂 Og tror dere ikke atjeg glemte at jeg hadde en saks(?) i veska mi 😛 Og da de tok den igjennom scanneren en gang til så måtte de se igjennom den for de så noe de ikke helt klarte å se hva var. Det var noen flasker med desinfiserings gele som jeg også glemte jeg hadde der 😛 Hjelpe meg… Men jeg fikk komme inn… Uten saksa vel og merke da. Den ligger igjen der ute. Så koste vi oss med pølser ol før de måtte gå. Så da håper jeg at de har en fin tur nedover. Har fått hørt at de har kommet frem til Oslo der de må vente noen timer på fly videre…

Kommer springende for å vise meg han Teddy…

Såååå glad!

Er veldig klar for å dra ❤

Marielle måtte da også få møte «farmor»

På vei til flyplassen

Teddy må nok sjekkes inn på sin måte.

Marielle er ikke helt sikker på hva som skjer da..

Glad for å få ha med seg Teddy

Må da tulle litt med søster før hun drar ❤

Gir onkel Stian en god hade klem 🙂

Og da dro dem… Hade go gullet mitt… må kose deg sammen med pappa og resten av familien der nede 🙂 Elsker deg jenta mi ❤

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

