Sprell levende…

I dag var Lisa på sin første øving med koret «Sprell Levende». Siden det var første øving og var på rundt en time så tenkte jeg at å være med å opptre i kveld ikke var aktuelt. Der tok jeg feil. Da Lisa kom hjem litt før fem så var hun oppspilt og ville absolut være med inn til Voldstad Menighetshus og opptre kl 1730. Så da var det bare å hive seg på telefonen og håpe på at noen kunne kjøre oss. Mamma kunne heldigvis og så var det å hive seg rundt og ordne Lisa og Marielle. Dette skjedde så klart akkurat da Marielle skulle ha mat, så da ble det til at vi matet henne i bilen til.

Da vi kom frem fikk lisa utlevert korgenseren de bruker i de fleste gangene de opptrer. Og så startet ting oppå scena. Først ut var noen unger som spilte instrumenter og så var det en historie som ble fortalt. Etter det var det «Sprell Levende» sin tur og gjett om jeg var spent. Jeg lurte på hvor mye hun hadde lært seg på den ene øvinga og hvor mange sanger de skulle synge. Gjett om jeg ble overrasket. De sang vel 6-7 sanger og Lisa klarte å holde godt følge på dem alle. De fleste bevegelsene var inne også. Skulle ikke tro at det var bare en øving hun hadde vært med på. Senere da jeg stod på tombola bordet snudde en dame seg til meg. Hun sa at hun hadde vært på øvinga og hørt og var utrolig begeistret for Lisa. Hun sa at det var utrolig hvor fort hun tok til seg sangene og lærte seg dem. At hun var helt fantastisk 🙂 Da var jeg ei stolt mor ja!!! 😉 Vi kjøpte noen lodd på tombolaen og katta i sekken. Tok noen lodd i noen bøker som var der også, så da er det bare å vente og se om vi vant 🙂

Fikk smake litt sjokoladekake 🙂

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Begivenheter, Lisa og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Sprell levende…

  1. Paul sier:

    Så bra at ho syns d va gøy da!!

  2. titika80 sier:

    Ja det der var tingen det 🙂 De skal være i ålesundkirka på søndag og hun vil være med da også 🙂

  3. Paul sier:

    Du får ønske ho lykke til da! D går sikkert strålende da også

  4. titika80 sier:

    Det skal jeg gjøre 🙂

Legg igjen en kommentar

