Farvel, mistet smokk, fall fra stativ og konkurranse vinner

Dagen startet med at vi fulgte Victor til bussen han skulle ta til Trondheim. Der skal han være i over 2 uker for å hjelpe til i Egon der oppe 😦 Det lengste vi har vært fra hverandre siden vi flyttet sammen er en helg nå og da. Så dette blir rart 😛

Senere gikk jeg en snartur til byen for hente noe på posten før jeg skulle hente Lisa på SFO. Og for en gang skyld så er det både sol og varmt ute 🙂

Og tror dere ikke at fante jenta i vogna sikkert har klart å kaste smokken ut av vogna når jeg ikke har sett på 😉 Så etter den overalt men fant den ikke over vogna 😛 Men hun var da storfornøyd hun 🙂 I alle fall til hun fant ut at hun ville ha den 😉

De ringte meg også fra SFO og sa at Lisa hadde falt ned fra klatrestativet igjen og hadde vondt i handa si. Høyre denne gangen. Ser litt hoven ut så vi skal ta henne til legevakta for sikkerhets skyld 😦 Og så krysser vi fingrene.

Dette stativet datt hun fra. (Dette bilde er tatt 17.mai)

På vei hjem fra skolen stoppet en dame meg. Hun lurte på om jeg var Lena Laurit… eller noe. Lorentzen svarte jeg. Ja, det var det, sa hun. Da fortalte hun at mobil bildet jeg sendte inn til en konkurranse på Aspøydagen hadde vunnet 🙂 Jeg hadde vunnet 2 kino billetter, godteri og en hodelykt 🙂 Det var morsomt å få vite 🙂 Konkurransen gikk ut på å ta et bilde fra Aspøy med mobilen. Hun hadde prøvd å få tak i meg men det hadde ikke vært så lett 😛 Men premien skulle hun levere til Lisa på SFO 🙂

Solnedgang over Skarbøvikbrua

Så ønsker jeg deg en god tur vennen! Og håper tia går fort 😉 Elsker deg ;*

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Familie, hverdagsliv, Lisa, Marielle og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Farvel, mistet smokk, fall fra stativ og konkurranse vinner

  1. titika80 sier:

    kl. 1945
    Da er Lisa på vei til røngten 😦
    Krysse fingrene for at det ikke er brudd…

  2. titika80 sier:

    Da var det brudd på høyre hand denne gangen og på igjen med gips under 2 uker siden hun tok den av sist 😦

  3. Paul sier:

    Hjlepe me. Du må si til ho at av å til e d lov til å sitte i ro også 😛
    Stakkers. Må ho ha den på lenge?

  4. titika80 sier:

    det vet vi ikke enda. håper på at hun slipper detb da. bruddet nå går ikke tvers igjennom som sist, så krysser fingrene…

Legg igjen en kommentar

