Skolefotografering og foreldremøte

I dag tok de bilde på skolen 🙂 Jeg har gått og minnet meg selv på at de skulle gjøre det i dag i en uke sånn jeg fikk ta på henne noe «fint/stiligt». Gledet meg til å få se bildene og ble posetivt overrasket når jeg allerede kunne få se dem på fotografens hjemmeside allerede i dag 🙂

Det var også foreldremøte for SFO i dag. Fikk vite litt forskjellig, men det jeg fant mest interessant var om barnekoret. Øvinga holder til på en annen skole, men de henter elevene fra SFO og kjører de hjem etterpå om man ikke kan hente. Jeg har lenge sett etter et kor el. som Lisa kunne være med i så dette passet perfekt 🙂 Og det koster bare 250,- i året. Forstod det også slik at de har sunget sammen med blandt annet Kurt Nilsen 🙂

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Skolefotografering og foreldremøte

  1. Paul sier:

    Oj d gikk kjapt! Bra bilde da. 🙂

    Så det blir masse synging fremover no altså? Høres bra ut. Litt fritidsaktiviteta skada aldri.

  2. titika80 sier:

    Ja, da jeg spurte om hun ville begynne i koret lyste hun opp 🙂 Hun eeeeeelsker jo å synge 🙂

Legg igjen en kommentar

