Ruskevær og sofakos

I dag har det vært variert vær her i Ålesund, men for det meste regn 😦 Det var heldigvis ikke noe regn da jeg gikk med Lisa til skolen, men det var en helt annen sak da jeg skulle hente henne. Vi var klissvåt da vi kom hjem. Marielle var litt urolig så jeg tok handa hennes og la den på toppen av hodet mitt. Hun storskrattet da hun kjente hvor vått det var. Gjorde det hver gang hun fikk kjenne 🙂

Før Lisa la seg så leste jeg ett kapittel i boka jeg og hun har begynt å lese i. Når typen er på jobb så bruker vi å ligge på sofaen å lese slik jeg kan følge med Marielle. I dag ville hun ikke ligge i ro så jeg gikk og hentet henne. Så hadde vi lesestund alle tre før vi koste oss litt etterpå 🙂

 

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Familie, Lisa, Marielle og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Ruskevær og sofakos

  1. Paul sier:

    Ka bok dåkke lese da?

Legg igjen en kommentar

