Kiropraktor for andre gang

I dag hadde Marielle sin andre time hos kiropraktoren og jeg kan ikke si at jeg gledet meg. Hadde jeg ikke visst at det var til hennes beste vet jeg ikke om jeg hadde klart å gå. Jeg satte fra meg vogna på Egon og så gikk jeg og Marielle bort.

Han undersøkte først nakken med å vri hodet hennes forsiktig hit og dit, mens jeg pratet rolig til henne. Det var lett og se at det der likte hun ikke. Da jeg så at han skulle til å knekke så lukket jeg igjen øynene. Tror at jeg gjorde det lurt i det for da var jeg roligere når jeg måtte trøste henne. Da hylte hun til næmlig 😛 Jeg klarte å roe henne ned etter et par minutt… Det var mye raskere enn sist gang 😛 Kiropraktoren sa at han kjente at det skikkelig løsnet denne gangen, så neste time blir bare kontroll time 🙂 Bare for å være sikker at det ikke låser seg igjen.

Tror Marielle kjente forskjell, for hun snudde hodet fra den ene siden til den andre hele tiden da jeg løftet henne opp litt senere 🙂 Så fikk hun smake litt is på egon og drakk melka si og da sovnet hun godt i vogna  ❤

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Marielle og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

