Vaksine og hyl

I dag skulle Marielle ta nr 2 av trippelvaksina. Hun var ganske sutrette og trøtt da vi begynte og gå men sluknet fort 🙂 Det er ca 25 min gange til helsestasjonen, men i dag var det et nydelig vær og en fin tur. Men stakkars Marielle var fortsatt ganske trøtt da hun våknet når jeg tok henne opp. Hun har strukket seg 3,5 cm siden sist vi var der (for under en mnd siden) og vekta var fin. Og etter litt prat om matvaner var det tid for vaksine… For et hyl hun satt i. Det er sånn man har klump i halsen. Hadde jeg kunnet hadde jeg tatt vaksinene for henne 😛 Men fikk seg litt flaske og roet seg litt ned da. Hun til og med smilte litt til helsesøstra da 😉 Så var vi ferdig med det 🙂 Og i morgen er det tid for fysioterapaut 😛

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Marielle og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

