Kiropraktor x 2

I dag var både jeg og Marielle til kiropraktor. Først var jeg inne. Jeg sliter veldig bake i korsryggen. Det hadde vandret oppover, men det løste seg etter første time. Dette er min tredje eller fjerde time 😛 Kiropraktoren sier at det er pga bekkenbenløsning at jeg har det. Hadde en låsning mellom skulderbladene, nå har jeg bare den i korsryggen. Det er visst ganske ofte at damer med bekkenbenløsning sliter der nede etterpå. Og nå ventet jeg til etter mitt tredje svangerskap til å få fikset det da 😛 Men men… Håper at det blir fikset snart siden det koster 290 pr time (350,- første timen). Kan ikke si at jeg syns det er så veldig gøy heller siden jeg hater knekkelydene, men det er bedre enn den smerten jeg går med.

Marielle var hos fysioterapaut for et par uker siden pga at hun heller hodet til en side for det mesteparten av tiden. Hun trodde at det kunne være en låsning i nakken så i dag var vi hos kiropraktor. Hun hadde time etter meg og må si at det var en fær opplevelse 😛 Han var veldig flink med henne. Ikke noe i det altså, men det så grusomt ut der han vrei på hodet hennes. Og vridde det hardt til høyresiden noen ganger og fikk løst opp litt. Men hvor hun skrek. Jeg kjente tårene presse på og typen visste ikke hvem han skulle trøste. Meg eller Marielle 😛 Vet at det er det beste for henne, men uff… Og hun skal tilbake neste uke. Da mente han pa at det vil løsne mer. I morgen skal hun til helsestasjonen og få vaksiner og onsdag skal hun til fysioterapaut igjen. En tøff uke for lille vennen min dette… For mor også 😛

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Helse, Marielle og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

