Tivoli første gang

Vi har vært på tivoli to ganger i mai til nå 🙂 Første gang var sammen med Linn og Jan-Egil. Og vi hadde det kjempegøyt. På vei til tivoliet begynte det faktisk å hagle noe sinnsykt, men det gikk over. Lisa turte også å prøve de store tkoppene sammen med meg og Jan-Egil. De gikk kjempe fort selv for meg, men holdt Lisa godt fast og hun syntes det var utrolig morsomt og ville gjerne prøve igjen. En gang var nok for min del 😛 Siden jeg ikke liker radiobiler så sa Jan-Egil seg villig til å bli med henne der 🙂 Han og Linn tok også en annen svær karusell som jeg ikke husker navn på akkurat nå. Alt jeg kan si at jeg ville ikke ha tatt den 😛 På slutten fikk Lisa sukkerspinn og var veldig fornøyd 🙂 Marielle sov seg gjennom tivoliet og helt til vi skulle spise på Egon etterpå 🙂

Lisa vant seg en bamse 🙂

 

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa, Marielle, Venner og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

