Lisa til Karmøy

I går kom farmora til Lisa med Hurtigruten for å hente Lisa nedover. Lisa var skikkelig spent og var kjempeglad for å se henne 🙂 Først gikk vi opp til oss og spiste kjeks, drakk kaffi/brus og pratet, før mamma kom og hentet oss. Da dro vi til Atlanterhavsparken. Der hadde farmora aldri vært før og vi hadde en hyggelig tur dit. Vi så pingviner noe farmora heller ikke hadde sett før, så det var stas 🙂 Så dro vi til flyplassen og ventet på at flyet skulle gå. Den siste uken har jeg hatt skikkelig angst for å sende henne på fly. Har aldri vært så gale før. Men det var sikkert en kombinasjon av hormonene, angsten jeg har fra før og det at jeg alltid tenker litt på hva som kan skje med et fly 😛

Så sa vi hadde og mamma dro meg vekk der ifra. Hadde mest lyst til å ta med meg jenta hjem igjen, men vet at hun kommer til å ha det så kjekt der nede. Jeg og mamma parkerte litt utenfor flyplassen for å se flyet ta av. Det skulle dra 1745. Og klokken ble 1755, og så 1810 og vi begynte å lure på om vi hadde gått glipp av det. Og så klart lettet jo ikke det der på angsten min. Vi kjørte tilbake til flyplassen og så Norwegian flyet stå der enda. Og en slags brannbil ved siden av. Jeg kjente panikken øke, men etter en stund så kom motoren på og de rygget ut. Vi kjørte tilbake og ventet. Og enda dro det ut. Et privatfly kom først og stilte seg opp og vi lurte på hva som skjedde. Og så kom flyet da. Etter mye om og men så lettet det. Men da var jeg så urolig at jeg ikke klarte å roe meg ned før farmora ringte meg senere og sa de var kommet til Oslo der de skulle bytte fly. Da roet jeg meg litt. Var fortsatt et fly igjen da 😛 Grunnen til forsinkelsen var skodde i Oslo. Neste fly var også forsinket, noe jeg ikke fikk vite før de landet i Haugesund nesten en time etter jeg forventet at de skulle lande… Da gikk jeg nesten på veggen her hjemme. Men nå vet jeg i alle fall at flyturen gikk bra.

Håper jeg ikke er like nervøs når hun skal hjem med fly. For det blir samme dag som jeg skal på føden 😛 Tror jeg har nok å tenke på den dagen 😛

I dag ringte farmora og sa at faren til Lisa hadde overrasket dem etter Lisa hadde ordnet seg for å legge seg. Egentlig skulle han være på sjøen til påska og så skulle hun til han, men han var hjemme en snartur. Så nå er hun med han til i morgen 🙂 Det hadde visst blitt full jubel da han kom 🙂 Jeg er glad at hun fikk noen ekstra dager sammen med han 🙂

Savner jenta mi da 😉

God tur jenta mi 🙂

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

