<3 Lucas 4 år <3

 

I dag for vi inn til grava med blomster, bamse og lys. Men siden det har snødd så mye i natt brukte jeg en stund på å grave frem plassen hans 😛 Stakkars engelen min var nedsnødd. Snøen nådde akkurat opp til engelen på gravstøtten han. Men syns jeg fikk ordnet ganske greit der med tanke på all snøen da 🙂 ❤

I dag skulle Lucas ha fylt 4 år. Tenk at det er 4 år siden allerede at han forlot oss. Tenker fortsatt på han hver dag og lurer på hvordan han ville ha vært om han var i live i dag.

Fant dette flotte lyset i julegata i fjor. Er ei lita engel på den ❤

Her ser dere noe lunde hvor mye jeg måtte grave frem 😛

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lucas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

