Legetime i dag….

I dag var jeg på svangerskapskontroll hos legen… Hadde med Lisa for hun har hatt en sånn stygg hoste i det siste. Dermed tok vi to fluer i et smekk 🙂

Blodsukkerprøven i dag var på 4 og helt fin 🙂 Fikk beskjed om at jeg måtte gå og spise noe 😛 Ellers så var alt fint med meg og babyen… Jeg har faktisk gått ned 1 kg på 1 mnd 🙂 Men så har jeg ikke spist så utrolig mye denne mnd. Men så lenge ungen vokser så er det jo bra 🙂 Var ganske nærvøs når han skulle sjekke hjertelyden da. Han brukte lenger tid enn vanlig før han fant den. Normalt sett så finner han den med en gang, men nå måtte han lete… Da kjente jeg angsten kom krypende, men så hørte vi den 🙂 160 hadde hun 🙂 Lisa spurte legen om alt som skjedde 🙂 Nysgjerrige jenta mi :):)

Hun fikk resept på en hostesaft som tar bedre enn den vi har brukt, så håper at den stygge hosten vil gå over snart. Hun har hatt hosteanfall som har vart i evigheter 😛 Men så fikk hun ørepine igjen (hun hadde det forrige uke også) i kveld, så hun får være hjemme fra barnehagen i morgen også…

I morgen har vi ny visning her 😛 Jeg må også vise en rundt som ikke kunne komme i det tidspunktet megleren er her… Hjelp… Håper det går bra da. Han virket visstnok veldig interessert også, så vi krysser fingrene 🙂

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa, Svangerskap og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Legetime i dag….

  1. Theri sier:

    Godt at alt går bra med dere, om vi ser bort ifra hosten til Lisa da. Men det blir vel bedre. Forstår godt at du er nervøs, men nå er det vel ikke så mange ukene igjen. 🙂 Og du får vel ekstra oppfølging denne gangen? 🙂 Håper alt går bra de siste ukene nå. 😀 Og lykke til med visningen!

  2. titika80 sier:

    Takk 🙂 For en god del oppfølging nå fra både lege, sykehus og jordmor 🙂 Men må innrømma at det var skikkelig ekkelt da han måtte lete, selv om jeg har kjent mye liv 🙂 Men det er nok bare noe som følger med etter å ha mistet 😛 Om jeg får bli satt i gang i uke 37 som jeg håper, er det nå 8 uker igjen 🙂 Så det nærmer seg 🙂 Gleder meg, for denne gangen har vært ganske tøff 😛

Legg igjen en kommentar

