Stille med meg for tiden…

Har ikke skrevet så mye for tiden, men det er mest for det ikke er så mye å skrive om eller jeg ikke orker, men skal prøve å bli flinkere 🙂

På mandag så var vi med jordmor og fikk vite at jeg har fått svangerskapsdiabetes 😦 Det var ikke akkurat så hyggelig. Spesielt ikke når jeg har så mange andre plager fra før. Kvalme, vil svime av ol. Men føler at jeg ikke kan klage heller. Jenta er veldig aktiv og ikke minst i live… Så jeg prøver å konsentrere meg om det i steden… Er nå 29 uker etter ultralydterminen. Så det nærmer seg 🙂 Jeg håper å få bli satt i gang i uke 37 siden det begynte å skjære seg med Lucas så tidlig, men vi får se hva legene på sykehuset sier. Da jeg snakket med dem første gangen på sykehuset så nevnte dem at det var store sjanser for at jeg ble satt i gang tidligere… Neste uke skal jeg til gyn. på sykehuset for å snakke om diabetesen og tenkte å snakke med dem da om det. På sist ultralyd så ba dem meg om å få henvisning til gyn. sånn at vi kunne planlegge hva som skulle skje når det nærmer seg…

Må innrømme at jeg gleder meg til jeg har jenta i armene… Ikke så mye pga at jeg er så mye dårlig, men for å få dempet angsten min 🙂 Tanken å få en baby i hus igjen er overveldene, men sliter litt med å «tørre» å glede meg… Men det er visst ikke så unormalt 🙂

Opp i det hele driver vi med salg av leiligheta også 😛 Har visning igjen nå på tirsdag… Håper vi får solg den snart.. Sånn det blir et stressobjekt mindre… Så det er det for i dag, men skal prøve å skrive oftere igjen 😉

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv, Svangerskap og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

