Da har jeg tatt vaksina :P

Svineinfluensa vaksine

Etter å ha vært i sterk tvil siden jeg hørte om vaksina så tok jeg den i går. Det var fordi legen anbefalte meg det og mye av det han sa overbeviste meg… Men må si at jeg fortsatt er veldig redd… Mest fordi jeg ikke vet hvordan babyen har det akkurat nå, så jeg håper jeg roer meg ned etter å få se at han/hun har det bra. Synd at jeg må vente til 23. nov og ultralyden da 😛 Så det blir noen uker med angst over dette 😛 Men får satse på at jeg gjorde det som var best…

Eneste bivirkningene jeg har fått som ikke er lik de jeg har når jeg er gravid (som kvalme, oppkast, hodepine ol) er smerte i musklene rundt stikket og vondt i overarma der jeg ble stukket. Våknet med magesmerte i dag, men det har gått over… Ellers så føler jeg meg kanskje litt varmere.

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Svangerskap, Svineinfluensa og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Da har jeg tatt vaksina :P

  1. Paul sier:

    så bra. oppdatering. =)
    Her har en i klassen fått svineinfluensa, så no må vi andre være skikkelig på vakt. -føle me litt feberaktig så e skal måle etterpå. Dersom e har feber så må e inn på sykehuse å bli testa i morra.

  2. titika80 sier:

    uffda…. får håpe du ikke har fått det…
    har de begynt med vaksinering der borte?
    skal på svangerskapskontroll i morgen og håper virkelig at vaksina ikke har gjort babyen noe :S

  3. Paul sier:

    nei her skal ikke folk vaksineres før til neste år. På en måte kunne e godt ha hatt d sann at kroppen får begynt å danna antistoff.

  4. titika80 sier:

    det forstår jeg 🙂
    har heldigvis ikke hatt noe særlig bivirkninger av vaksina og babyen har det flott fant jeg ut i dag 😀

Legg igjen en kommentar

