Litt av vært

Nå har jeg vært litt treig med å skrive her i det siste 😛 Og det er ikke fordi at lite har skjedd, men tvert i mot 🙂 Skal få skrevet noen innlegg nå med forskjellige oppdateringer 🙂 Men jeg skrev på et tidligere innlegg at jeg ble overrasket på en fest… Og det var fordi at x-en min som jeg har fått følelser for tok meg til sides og sa at han ville gjerne satse igjen 🙂 Så 12. juli ble vi da offisielt sammen igjen 😉 And I am happy 🙂 

19.07.09 mobil (6) red<3<3<3

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Litt av vært

  1. Theri sier:

    Gratulerer! 😀 Håper det funker denne gangen. 🙂

  2. titika80 sier:

    takk takk 🙂 det håper jeg også 😉

  3. Paul sier:

    nei her va ikke mye aktivitet nei

  4. titika80 sier:

    hehe… kommer tilbake sterkere any day now 😛

  5. Paul sier:

    Any day now begynne å bli lang tid………………

  6. titika80 sier:

    hehe… har tenkt litt på det der ja 🙂

Legg igjen en kommentar

