100 besvarte spørsmål om meg

03.07.09 i bergen (56)
1) Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder?
29 år 5 mnd 11 dager

2) Tror du at du har giftet deg til da?
Tviler…

3) Hvem snakker du mest med på msn?
Ramalie 🙂

4) Husker du hvor du var 11. september 2001?
Jeg var på jobb, men så nyhetene før jeg måtte jobbe…

5) Hvem ringte deg sist?
Paul 🙂

6) Hvilken CD står i CD-spilleren din?
Kellie Pickler – Small Town Girl

7) Har du kjæledyr?
2 katter… Lillepus 3 år og Spike 2 år

8) Når var siste gang du drakk kaffe?
Har vel smakt en sup nå og da, men liker det ikke 😛 Det passer best sammen med Galiano 😉

9) Er foreldrene dine gift?

 Ja og nei (altså ikke med hverandre :P)

10) Når så du din mor sist?
ca 5 timer siden

11) Liker du å reise med fly?

 Helt ok… Så lenge jeg har vindu plass… Ellers så blir jeg flysyk 😛

12)Hvor mange land har du bodd i?
1 Norge

13) Hvor mange byer har du bodd i?
2 Lillehammer og Ålesund

14) Hvor mange søsken har du?
2 brødre og 1 halvsøster som døde da hun var tidlig i 20-åra… Fikk aldri møte henne…

15) Kan du plystre?
Mener på det da 😉 Men er ikke ekspert…

16) Hva var det siste du spiste?
Kyllingvinger

17) Hva er din favorittiskrem?
Krokanisen på boks er ganske god 🙂

18) Hva ser du frem til?
at ting begynner å komme i orden…

19) Er det noe du vil fortelle til noen?
Jepp

20) Hva gjør du om en time?
Forhåpentligvis på vei opp i senga…

21) Liker du kaffe?
Nei!

22) Hvor mange glass vann drikker du hver dag, gjennomsnittlig?
0…Liker ikke vann :S

23) Er noen forelsket i deg?
Håper det 😉

24) Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
Er bare en jeg vil sove med (ser du bortifra Lisa)

25) Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
Har nok det ja 😛

26) Kan du spille poker?
Ja, men om jeg er veldig flink er en annen sak 😉

28) Har du noen gang vært i Canada?
Nope

29) Hva var den siste sangen du hørte på?
Kellie Pickler – Didn`t you know how much I loved you

30) Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
Jepp… Mammaen til Ramalie

31) Hvor mange land har du besøkt?
Sverige, Danmark, Frankrike, Spania og Thailand

32) Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Engelsk (kunne litt italiensk en gang, men glemt det meste :P)

33) Har du lyst på piercing eller tatovering?
Flere tavoveringer, ja takk 🙂

34) Har du noen gang vært i en ambulanse?

Jepp… Både som pasient og som støtte

35) Svømmebasseng eller hav?
Hav, salt gjør deg brun, klor gjør deg blek 😛

36) Hvordan er været hos deg?
Overskyet og litt regn

37) Spiser du frokost daglig?
Rekker det aldri 😛

38) Hva er din favoritting å bruke penger på?
Lisa

39) Hva var det siste du kjøpte?
Kjole til Lisa 😛

40) Hva er ditt favorittprogram på TV?
Det er maaaaasse det 😛

41) Kan du rulle med tungen?
Ja

42) Kan du dykke uten å holde for nesa?
Tja

43) Sover du med bamser?
Ikke nå lenger

44) Hva er din blodtype?
O negativ tror jeg…. Husker ikke helt

45) Er alt lov i krig og kjærlighet?
Egentlig ikke…

46) Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
Hvitt (offwhite tror jeg)

47) Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene?
Jepp

48) Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?
Nei…

49) Er du voksen?
hmmm…..

50) Har du tatt sol den siste måneden?
Nei

51) Kan du skifte olje på en bil?
Nope…

52) Har du fått fartsbot?
Nei har vært flink der 😉 Eller kanskje mer heldig 😉

53) Er du avhengig av tv-en?
Hehe…. Maybe…

54) Liker du appelsinjuice?
Ja

55) Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
Uff… Det hender ja…

56) Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Er ikke helt sikker… Kommer ann på så mye 😛

57) Hva vil du mer enn noe akkurat nå?
Ikke å sove alene i alle fall…

58) Kaffe eller energidrikker?
Energidrikk…

59) Hva er din favorittby?
Venezia

60) Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?
Løpt for livet 😛

61) Liker du håndskriften din?
Ikke når jeg er stresset…

62) Hvilken sang hører du på?
Ikke noe akkurat nå…

63) Har du vært så full at du har besvimt?
Ikke besvimt…

64) Om kjæresten din hadde vært utro med deg, hva ville du gjort?
ojojoj…. det kommer ann på så mye… men blitt veldig(!) lei meg!

65) Når våknet du denne morgenen?
08.00

66) Har du søskenbarn?
Ja. 5 på farsiden og 7 på morsiden

67) Hva liker du med deg selv?
At jeg er lojal

68) Hvem snakket du med sist?
Paul

69) Hva er det verste faget på skolen?
Geografi

70) Hvor skal du bo når du blir eldre?
Håper at jeg bor i et hus

71) Hva drømte du i natt?
Husker ikke

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?
1700,-

73) Hvor ble du født?
Lillehammer sykehus

74) Hvordan var din forrige helg?
Veldig travel… biltur til og fra bergen

75) Hva er din favorittsang?
The right kind of wrong (for øyeblikket)

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?
Er nok kattemenneske jeg

77) Hva er den beste iskremsmaken?
Sjokolade

78) Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på?
Jepp, så og si hver gang 😛

79) Har du hjemmeside?
Ja, www.prinsesseogengel.piczo.com, www.titikasverden.piczo.com

80) Er det noen i tankene dine akkurat nå?
Det er det ;);)

81) Kan du si alfabetet baklengs?
Det kunne jeg sikkert, men tatt laaang tid

82) Kyss eller klem?
Ja takk, begge to 😉

83) Ville du forandret deg selv for en gutt/jente?
Kommer helt ann på hva jeg måtte forandret…. ikke noe som hadde fjernet det som er meg…

84) Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Er ikke sikker… Spør mamma… 🙂

85) Har du vært på scenen?
Bare på skolen

86) Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars?
Luke Skywalker

87) Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Det meste ja…

88) Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
Godt spørsmål… Første gang jeg husker jeg kledde meg ut var som heks…

89) Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Mest sansynlig en travel kunde 😛

90. Hvorfor det?
Fordi han/hun var travel :p

91) Hva er din favorittfrukt?
Fersken

92) Irriterer vennene dine deg?
Alle blir vel irritert på hverandre en eller annen gang tenker jeg 😛

94) Blogger du?
Jepp 😉 www.titika80.wordpress.com

95) Er du kilen?
Det hender seg ja

96) Hvem er/var din favorittlærer?
oj… husker jeg navna på dem da :S

97) Syns du gutten skal betale for første date?
Tja… de sier vel at det skal være sånn… men det kommer vel ann på tenker jeg

98) Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Mest sannsynlig ja

99) Hva skal du gjøre etter denne testen?
Legge meg

100) Er du forelsket?
YES!

Hadde vært gøy om flere ville ta den da og si ifra her 😉
Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i For moro skyld og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 100 besvarte spørsmål om meg

  1. Theri sier:

    Gøy med sånne spørsmålsrunder. 🙂

  2. titika80 sier:

    ja 🙂 men ikke alt man vet helt hva man skal svare 😛

Legg igjen en kommentar

