Farvel til Trampe…

21.05.09 trampe drar (3)

I dag fikk Trampe et nytt hjem 🙂 Med noen flotte folk som har flere dyr fra før og er dyreelskere 🙂 Kommer til å savne det lille nøstet da 😛

21.05.09 trampe drar (1)

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Kanin og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Farvel til Trampe…

  1. ingrid sier:

    hei den kaninen var nydelig men vis jeg ser den så skal jeg si i fra.
    jeg har mistet 5 kaniner og jeg mistet fløffi norhan var 2 uker

  2. ingrid sier:

    nydelig jeg har også mistet 5 kanner

  3. ingrid sier:

    hei jeg heter ingrid og elsker dyr vis jeg ser den i hagen så skal jeg si i fra jeg tror boggy har parret seg med noen der ute er det jente eller gutt

  4. titika80 sier:

    vi ga den vekk da pga at vi ikke kunne ha kaniner… fikk senere vite at han ble tatt av en rev 😦

Legg igjen en kommentar

