OVERRASKELSE!!!!

030409-lillepus-er-hjemme-etter-5-mnd-vekke-4

I dag fikk jeg meg den største overraskelsen på evigheter… Jeg stod litt senere opp i dag enn vanlig siden jeg ikke skulle begynne før 1115 (siden båten gikk så sent i natt), og plutselig hørte jeg mjauing utenfor døra… syns det var rat siden Spike bruker å skrape på døra når han vil inn, og den eneste katten som brukte å mjaue var Lillepus, men han hadde vært borte siden begynnelsen av november og jeg var temmelig sikker på at han var påkjørt eller noe. Men mjauingen var ganske kjent da. Da jeg åpnet døra sprang Lillepus rett til matskåla men han mjauet… Etter 5 mnd(!) dukket altså katten vår opp igjen… Man må begynne å lure hvor han har vært hen da, men jeg ble da veldig glad i alle fall 😀 Så jeg håper han kommer hjem i morgen også da, og at det ikke bare var en snarvisit 😛 

030409

030409-1

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv, Katt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til OVERRASKELSE!!!!

  1. Theri sier:

    Jøss. Fem mnd borte, å så kom han igjen! 😀 Får håpe han kommer tilbake hver dag nå da. 🙂

  2. titika80 sier:

    Ja, er veldig spent om han kommer hjem i dag også, eller om det var bare en snartur for å vise at han levde enda 😛 Han er en skikkelig kosegutt da, så jeg håper jeg ser mer til han 🙂 Mora var en villkatt, så det kan være at det ligger i blodet hans å forsvinne litt 😛

  3. Kristine sier:

    Å så bra!!!!

  4. titika80 sier:

    han har ikke vært innom på et par dager igjen nå da, men vet i det minste at han lever 🙂

Legg igjen en kommentar

