Endelig vår?

270309-lisa-plukker-blomster-5

Bustetrollet ville plukke blomster etter barnehagen 🙂

Endelig er det sol og mildt vær ute 😀 Jeg håper det vil forbli sånn, men etter jeg så nyhetsoverskrifta her om dagen at det er forventet 30 cm snø, er jeg ikke opptimist 😛 Håper at det ikk gjaldt her da 🙂 Ser frem til sommer og varmt vær 🙂 I alle fall varmere vær 🙂

270309-lisa-plukker-blomster-4

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Endelig vår?

  1. jenny sier:

    Så søt Lisa er!!!! Det har vært fine vårdager i det siste! Skulle ønske at temperaturen hadde vært litt høyere.. Kald vind ute – så man må fremdeles pakke på seg klær 🙂
    Takk for kommentaren inne hos meg! Jeg gleder meg på Hannah’s vegne at hun skal begynne i barnehagen! Tror det begynner å blir kjedelig å traske rundt her hjemme med meg. Blir ikke så mye utetid heller… Så jeg har jo konstant dårlig samvittighet og er redd hun skal kjede seg…

  2. titika80 sier:

    Kjenner til det ja… Jeg også hadde dårlig samvittighet for at Lisa ikke var så mye ute før barnehagen, men nå vet jeg at hun er ute hver dag 😉

Legg igjen en kommentar

