Menn….

lgpp31858the-lion-and-the-lamb-edward-and-bella-poster

Jepp, så er jeg hekta på Twilight. Ikke bare filmen, men bøkene også. Hvorfor det? Hva er det med Edward som får meg til å like han så godt?

Er det ikke det alle kvinner vil ha? En mann som ikke er redd (i alle fall etter en stund :P) for å vise hva han føler. En som står ved din side og beskytter deg mot hva det enn skulle være… Og så intens da 🙂 Jeg kan ikke noe for det. Kanskje det er min «skorpion»-side, men skulle gjerne hatt et så intens forhold 🙂 Men spørsmålet er da: Finnes det bare sånne menn (se bort i fra at han er vampyr) på film? Eller er menn rett og slett for redde?

edwardandbellatwilightseries759224_800_4881

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Bøker, Film/tv, Min mening, Twilight og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

