Twilight sagaen..

41zc5-4ghcl__sx500_

I natt ble jeg ferdig å lese New Moon, bok nr. 2 i Twilight sagaen. Gleder meg til å se den på film, selv om jeg ikke helt forstår at de skal greie å få det mest nødvendige inn på bare 120 min 😛 Håper filmen blir litt lengere da 🙂

Har så vidt begynt på Eclipse nå… Men får vel ikke tid til å lese den ferdig før helga 😛

Noen andre som har lest eller holder på å lese bøkene?

twilight-still-staring

Men må ærlig si at jeg er på The Cullens sin side 😉 (Bildene er fra filmen, Twilight)

2008-11-22-twilight1

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Bøker, Film/tv og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Twilight sagaen..

  1. Siv Kristin sier:

    Eg leste alle fira bøkene på onna ei veka. 😛 Top that! Haha!

Legg igjen en kommentar

