Ålesundsvane på tur…

picture-001

I dag på vei til jobb møtte jeg en veldig fornøyd svane. Han gikk så rolig og stolt midt på veien og vrikket på «rompa». Bilene måtte bare kjøre utenom han og da han endte midt på veien stoppet trafikken litt 😛 Siden jeg skulle over veien fikk jeg jaget han over til hotellet da 🙂

Sener i kveld fikk jeg vite med en kamerat at den ene svanen hadde parkert seg på en parkeringsplass utenfor Rica Parken Hotel. Og det hotellet er et godt stykke fra hvor de bruker å holde til. Så nå tror jeg at de er på oppdagelseferd her i byen 😉

picture-002

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Ålesundsvane på tur…

  1. Cecilie sier:

    Haha… Svaner på tur kan skape litt konflikter for trafikken gitt. 😛

  2. Marthe sier:

    Leste forresten at den ene var påkjørt og de skulle flyttes nå? Leste det i går på smp.no , men finner det ikke igjen nå…

  3. titika80 sier:

    Leste det jeg også, men ting var visst litt usikkert. Svanene er ikke å se rundt Jafs i alle fall… Ikke som jeg ser i alle fall 😛

Legg igjen en kommentar

