Tagget….

Jeg har blitt tagget av Theri til å svare på en utfordring.
Utfordingen lyder som følger:

  1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
  2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
  3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Hmmmm… ok… 6 interessante eller uinteressante ting om meg????

  1. Jeg ser på meg selv som tobarnsmor. Har ei her sammen med meg og en sønn i himmelen som jeg ikke fikk bli kjent med, men er fortsatt like mye min sønn.
  2. Når jeg først faller for en fyr så faller jeg hardt. Noe som betyr at det kan ta år å komme over 😛 Heldigvis skjer det veeeeldig sjeldent…
  3. På barneskolen drømte jeg om å bli dyrlege… Dette var før jeg drømte om å bli fotograf 😛
  4. Jeg er redd for forhold, men ønsker å komme inn i et… ble litt innviklet det der ja 😛
  5. Jeg har en fantasi verden i hodet jeg prøver å få ned i en bok
  6. Det er vanskelig for meg å slippe folk inn, de fleste skraper bare bort i muren min 😛

Det var det 😛 Jeg har ikke fem stk å tagge, men tagger Marthe og Jenny

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i For moro skyld og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Tagget….

  1. jenny sier:

    Tror jeg har tatt den der før jeg::):) Men takk for taggen 😀

  2. titika80 sier:

    hehe… den er god 🙂

Legg igjen en kommentar

