Ikke 5, men 6 kaninunger :)

I dag da jeg kom hjem fra jobb fant jeg ut at Skippy hadde fått ungene sine… Og da jeg letet meg frem fant jeg 5 stk…

280109-skippy-5-unger-i-dagSenere tenkte jeg at jeg skulle få tatt et bedre bilde av dem som jeg har gjort med de handre kulla til Skippy. Da fikk jeg en overraskelse, for plutselig var dem 6 stk 😛

280109-skippys-6-unger-1

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Kanin og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

