Idol på Big Bite…

bigbite

Av og til lurer jeg på hvor jeg har hodet mitt 😛 En vekter på senteret kom bort til meg og spurte hvordan det gikk… Jo, bra sa jeg. Var det noe spesielt da lurte jeg på. Da fortalte hun meg at jeg hadde laget mat og pratet med blandt annet Kurt Nilsen og Jonas fra Idol. Noen andre hadde visst også vært der. Og tror du jeg hadde fått med meg hvem de var????? NEI! Helt utrolig… Burde i alle fall ha kjent igjen Kurt da 😛 Hun fortalte meg at Kurt hadde på seg lua og briller (kanskje det var derfor jeg ikk kjente han igjen??) og at Jonas hadde på seg brun jakke… Den brune jakka syns jeg å huske da ja… Men når jeg nå søkte på bilder, da husker jeg at jeg pratet en stund med Jonas ja…. Tenke seg til at jeg ikke tenkte over hvem de var 😛  Det verste er at det er ikke første gangen dette skjer… Fikk ikke med meg da vi laget mat til Ylvis-brødrene heller 😛

jon

kurt0009_1__done-liten

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Idol på Big Bite…

  1. Theri sier:

    Kurt Nilsen traff jeg på i en heis i Oslo en gang. Kjente han selvfølgelig igjen umiddelbart. Jonas hadde jeg aldri kjent igjen, siden jeg ikke syns han har vært like mye i media som kurt nilsen.

  2. Marthe sier:

    Ligger en utfordring til deg på bloggen min! 😉

Legg igjen en kommentar

