Kjærlighet/forelskelse…

holdmeuntildawn-0640

Hva er det som gjør at vi forelsker oss egentlig? Og hva er det vi ser etter? For når jeg ser tilbake så begynner jeg virkelig å lure…

Jeg kan ærlig innrømme og si at jeg har «bare» vært forelsket 2 ganger… Såklart har jeg blitt sjarmert og mange menn er flotte, men det har også vært det.

Nå har det gått 3 år der jeg ikke har følt noe for noen menn, og har begynt å lure på om det å miste Lucas har gjort meg «kald». Men har nå oppdaget at det er feil. Måtte bare møte den rette…

Problemet nå er at vi har en fortid, og ikke er det den beste heller 😛 Jeg tør heller ikke å la han finne ut hva jeg føler. Hadde egentlig lovt meg selv å ikke føle slik når det kommer til han. Men man kan vel ikke styre hjertet tenker jeg 😛

Så hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg la han få vite det, og ta sjangsen på å skremme han vekk? Eller holde det til meg selv og prøve å komme over det? Jeg vet jeg kommer til å bli såret, så hvorfor gjør jeg dette mot meg selv igjen?

Vi får vel bare se hva jeg finner ut av 😛

heartbroken

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Mitt liv og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

