Lucas`klær <3

Jeg laget til kasser med klær som jeg skal sette vekk til jeg en gang får flere unger, og der var klærna jeg kjøpte til Lucas…

Bestemte meg for å ta bilde av dem… Vil huske dem, selv om jeg får andre unger som vil bruke dem…

De får fram en spesiell følelse… Skulle ønske jeg kunne sett dem på han… Her er i alle fall klærna jeg hadde skaffet Lucas…

130109-lucas-klc3a6rLisa tegnet på en body til Lucas da hun var nærmere 2 år 🙂 ❤

130109-lucas-klc3a6r-1130109-lucas-klc3a6r-2Den gule bodyen var den første jeg kjøpte til han. Genseren med hund på armene hører til en bukse som han hadde på seg i kista ❤

130109-lucas-klc3a6r-3130109-lucas-klc3a6r-4En av favoritt antrekka var den blåe millitærbuksa sammen med strikkagenseren med bamse ❤

130109-lucas-klc3a6r-51

130109-lucas-klc3a6r-6

❤ Miss you Lucas ❤

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lucas og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Lucas`klær <3

  1. Camilla K sier:

    Tusen takk for nydelig dikt! Ja, det er så riktig så riktig! Så fint at du har tatt bilder av klærne til lillegutt. Sikkert utrolig godt å ha!

  2. Marthe sier:

    Så mange fine klær du hadde kjøpt inn til han. Kjempekjempe trist at han aldri fikk bruke de.. 😦

  3. Anette sier:

    Så trist å lese historien om gutten din. Du virker som ei sterk jente!

    Stor klem til deg, fra ei som bare ramlet innom siden din i dag… 🙂

  4. titika80 sier:

    Fikk brukt en del på Marielle da 😉

Legg igjen en kommentar

