1700,-

Fikk noen penger i julegave og tenkte at siden jeg virkelig trengte å fikse håret, så fikk jeg gjøre det… Sjokkpris!!!! Siden mitt hår er så tykt endte prisen nesten på 1700,- Er det noe rart at jeg tar med råd til det bare 1 gang i året, om jeg tar meg råd til det i det hele tatt :S

020109

Fortsatt våt i håret her da 😛

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til 1700,-

  1. Theri sier:

    1700 kr…? Herregud! Du må jo ha gjort mye med håret ditt da. En hårklipp koster vel ikke stort mer enn 600 kr. Ble fint da. 🙂 Hadde sårt trengt meg en frisørtime jeg også, men det får bli senere… Tar meg bare råd til frisør en gang eller to i året jeg også.

  2. titika80 sier:

    Tkk… det som kostet var fargen… måtte bruke 2 1/2 tube på meg som ble ca 1200,- :S å ha tykt hår kan være greit det, helt til du skal farge det 😛

  3. jenny sier:

    Du kler virkelig mørkt hår 🙂 Har du prøvd å farge det selv ? Da sparer jo du en del:)
    Har så lyst å bli mørkere jeg også, men alle frisører fraråder meg det :(:(

  4. titika80 sier:

    jeg bruker alltid å farge det med to farger. mørkt under og lysere oppå. vises ikke på bildet da 😛 så blir nok komplisert å gjøre det selv tror jeg… er ikke flink til slikt jeg 😛 det du kan gjøre er å manipulere et bilde av deg og lage mørkt hår da, da får du en ide om hvordan det vil bli 🙂

  5. Kristine sier:

    Så fint det blei Lena! Ja… frisør e seriøst dyrt! E må også ha dobbel dose. Pleide å farge det hjemme. No tar e bare stripe da, men kosta flesk det også 😦

Legg igjen en kommentar

