Tagget

Jeg ble tagget av «Theri» til å svare på noen spørsmål. Det fungerer sånn at jeg svarer på spørsmålene, og legger til mitt eget på slutten. Hver som blir tagget, legger på ett spørsmål til slutt helt til vi er oppe i ti spørsmål.

  1. Hva er dine nyttårsforsetter i 2009?
    Forskjellig… Hovedsakelig at ting skal bli mye bedre…
  2. Hva ser du mest frem til i år 2009?
    Et bedre år….
  3. Hva synes du om batteridrevne telys?
    Blir ikke helt det samme. Best med levende lys…
  4. Hva ønsker du deg i julegave av din kjæreste/mann?
    Er singel….
  5. Er det noen valg du angrer på i 2008?
    Æh…. Ikke noe jeg kommer på nå…
  6. Hva gleder du deg mest til å gjøre i jula?
    Se Lisa åpne pakker 🙂 Og pinnekjøtt da så klart 😉
  7. Hva var den fineste gaven du fikk?
    Gavene Lisa laget på barnehagen 🙂
  8. Hva skal du/dere på nyttårsaften?                                                                                                  Jeg og  Lisa tar vel oss en snartur utenfor døra for å se, før hun blir redd og vi må inn igjen 😛

Jeg fortsetter runden og tagger Marthe og Jenny.

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i For moro skyld og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

