På besøk hos min lille engel <3

Siden vi var på øya, måtte vi selsagt innom engelen min Lucas ❤ Jeg og mamma hadde med oss hver vår rosebukket. Flesteparten av mine fikk Lucas og flesteparten av hennes fikk Mossa. Hadde på ny mold og ryddet til litt der 🙂 Syns det ble fint jeg selv om det pøste ned med regn 😛

141108-lucas-11

De røde rosene og det hvite er fra meg og Lisa og de oransje rosene er fra mamma 🙂

141108-lucas-6

❤ Hvil i fred vennen ❤

141108-lucas-5

141108-lucas-4

141108-mossaHvil i fred Mossa ❤

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lucas og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

