For en dag!!!!!

Har ikke det vært det ene så har det vært det andre 😛 Åpnet i dag også, og det gikk bra. Var ganske rolig i dag. Fikk en dårlig nyhet utover dagen som gjorde det litt vanskelig å konsentrere meg, men dagen gikk greit. Etter jobb så gikk jeg og hentet Lisa på barnehagen og så GIKK vi inn på Atlanterhavsparken og bøssetømming 😛 Beina mine er vonde!!!! Så i dag har jeg gått og ikke satt meg ned på neste 12 timer! Ok, så fikk jeg vel sitte ca 3 min inne på Atlanterhavsparken da:P Ingen skal komme her og si at jeg ikke gjør alt for tulla mi 🙂

131108-atlanterhavsparken

131108-atlanterhavsparken-1

Han her syntes Lisa var skummel…

131108-atlanterhavsparken-3

«Hmmm… Hva er det der da?»

131108-atlanterhavsparken-4

Titt titt…

131108-atlanterhavsparken-6

131108-atlanterhavsparken-8

Pølse med brød er så klart et «must» 🙂

131108-atlanterhavsparken-9

«Slutt å ta bilde mamma!»

131108-atlanterhavsparken-10

Og så var det ei som sluknet på gåturen hjem 😛

Begynte å gå rundt 0800 og satte meg ned litt over 1900 :S

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv, Lisa og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

