Åpnet i dag :)

I dag var jeg flink og åpnet Big Bite uten opplæring, var alena da fra 10.00-11.15 😉 Det gikk ganske greit… Litt stressende når det var litt kø, men jeg taklet det jeg 😀 Men sliten i bena var jeg da jeg var ferdig 😛 Men det går seg nok til 🙂 I morgen skal jeg åpne igjen… Så det betyr at jeg bør legge meg nå 😛 Ikke flink til å legge meg tidlig, og som skikkelig B-menneske sliter jeg om morgenen :S

natta alle sammen 🙂

Ons.


Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Åpnet i dag :)

  1. Paul sier:

    Gratulere med suksessfull åpning 🙂

  2. titika80 sier:

    Takk takk 🙂

Legg igjen en kommentar

