STOPP VOLDTEKT!

Voldtekt:.

Takk for i kveld. Det var litt av en fest.
Skal jeg følge deg hjem? Det er kanskje best.
Mørket er jo fullt av perverse menn,
og det er ikke trykt for en jente alene.
Fryser du? Ser her har du armen min.
Jeg kan holde om deg – du blir trygg, du blir varm.
Bor du her? Jovisst har jeg lyst pålitt te.
Det har blitt så sent, men jeg har tid til det.
Det var hyggelig! Men før jeg går hjem
har jeg alle fall lyst på en klem.
Å, det var godt. La oss stå slik litt til.
Kan jeg bli her litt lenger? Vær så snill.
Jeg vil være helt nær. Jeg vil kjenne din kropp.
Ikke vær prippen. Hvorfor sier du stopp?
Du har vel lyst til å ha det litt gøy…
og da må jeg få lov til å ta av litt tøy!
Hei, ikke tull. Jeg vet du har lyst.
Du har sulten munn å deilige bryst.
Det går ikke an å stoppe nå.
Hvorfor maser du sånn. Blir jeg nødt til å slå?
Jeg ser at du liker det. Kroppen er spent.
Jeg vet hva det er som gjør jentene tent.
Jeg vet dere liker det heftig å hardt.
Fortere, fortere!…. nå kommer jeg snart!!
Åh
Var det godt?
Hvorfor gråter du nå?

STOPP VOLDTEKT!

Hvis du er i mot voldtekt, noe du burde være, kopier denne!!!!!!!!!!!!!!

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

