10 filmer = 300,-

Ok, jeg vet at jeg slett ikke burde la meg friste…. Men er det ikke lov en gang i blandt da å bare droppe fornuften 😛

Det ble kjøpt 4,4,2. 4 til Lisa, 4 til meg og 2 til oss begge 😉

Lisa fikk:

Min nabo Totoro

Den stygge andungen og jeg

Monster house

Bernard på den øde øya og andre eventyr

Familiefilmene:

Dreamer

Air Bud – Spike vender tilbake

Også var det mine filmer da 😉 ikke vanskelig å se hvilken sjanger jeg går for 🙂

Whisper

The plague

Attack of the Sabretooth

When a stanger calls

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med . Bokmerk permalenken.

6 svar til 10 filmer = 300,-

  1. Paul sier:

    Nei se dama som har fått se Totoro. E katten like skummel enda? E å han Eivind så filmen for et par uke siden. Han va litt redd katten han også 😉

  2. titika80 sier:

    Hun satt som forhekset i sofaen og så på. Var helt med i filmen… Hun syntes den var skikkelig spennende 🙂 Hun husket at vi hadde sett den før, men syns den var bedre på norsk 🙂 Slo ann den ja 🙂

  3. Paul sier:

    chihiro og heksene + det levende slottet e supre filma av samme fyr. heilt klart verdt å prøve. den første vant oskar i 2004. Dødsbra.

  4. titika80 sier:

    hehe 🙂 det er de sikkert 🙂 vi får ta det etter vært 😉

  5. Paul sier:

    Ja. trenge ikke kjøpe alt på en gang. kan ta en rundt juletider når d gjør se me litt ekstra kos kanskje. da kan no e også være me å se 🙂

  6. titika80 sier:

    Ja det hadde vært koselig da 🙂

Legg igjen en kommentar

