Taekwon-do

Jeg gikk på Taekwon-do for noen år siden… Kjempe gøy 🙂 Anbefales! Etter jeg mistet Lucas har jeg bare ikke kommet meg til å begynne igjen 😛 Men skal en dag 🙂

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Sport, YouTube og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Taekwon-do

  1. Chicka sier:

    Du må begynne igjen en dag når du er klar for det. 🙂 Det ser kjempegøy ut. 🙂 Jeg gikk på jeet kune do ett år, og syntes det var kjempegøy. Har egentlig hatt litt lyst å begynne på igjen.

  2. titika80 sier:

    ja har veldig lyst da 🙂 syns mønster er skikkelig kult 🙂

Legg igjen en kommentar

