Tar fra mor

Jeg må bare lufte min mening om dette 😛 Nå blir det tatt fra mødrene 2 uker med mammapermisjon som blir gitt til fedrene. Sist jeg sjekket var det ikke dem som gikk gravid i 9 måneder for så å føde! Mammapermisjonen er ikke bare for at mor skal få tid sammen med ungene, men også for at kroppen skal få sjanse til å komme seg igjen! Nå får folk gi seg altså. Helt greit at far skal få permisjon, men la nå mammapermisjonen få være i fred!!!! Eller så kan jo menn begynne å få føde… Nei vent litt… Det går jo ikke ann fodi at menn og kvinner er faktisk laget forskjellig!

Jeg kan bli så forbannet!

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Min mening og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

