Da er kaninungene vekke…

Da har jeg vært og levert kaninungene til Tropehagen Zoo… Så om noen vil kjøpe dem finner dere dem der 🙂

Kaninunge nr.1. Denne var min favoritt da 🙂 Han var også den største av dem 🙂

Kaninunge nr.2.

Kaninunge nr.3.

Kaninunge nr.4.

Kaninunge nr.5. En svart liten pelsdott 😉

Kommer til å savne dem da… Det gjør jeg alltid etter å ha levert dem 😛

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Kanin og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Da er kaninungene vekke…

  1. Eline sier:

    Hei, jeg lurte på om jeg kunne bruke de kaninbildene til noe som heter Minstall.no?

Legg igjen en kommentar

