Yearbook

Leket meg på www.yearbookyourself.com. Resultatene ble veldig morsome da 🙂 Prøvde med bilde av mamma og Tobben også 🙂 Hysterisk morsomt 😉

Denne ble jeg faktisk mest fornøyd med. Kanskje jeg skulle skaffet meg lugg igjen 😛 eller hva syns dere?

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i For moro skyld og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Yearbook

  1. Jenny sier:

    Hihi, du ble bitt av basillen du også ja?
    Jeg synes du kler lugg veldig godt, ikke akkurat sånn 90-talls lugg som er på bildet der oppe da *fnise* men du har ansiktsformen og håret til å ha lugg:):) Så det tror jeg blir utrolig fint på deg!!

  2. titika80 sier:

    Jeg hadde det jo hele tiden før da 🙂 Eneste at den må klippes med gjevne mellomrom, og det er jeg ikke så flink ril å følge opp med 🙂

  3. Jenny sier:

    Da jeg hadde lugg brukte jeg å klippe den selv:) Om du ikke tør, så er der alltid noen rundt som kan klippe!! Blir fort dyrt å reise på frisøren hver gang luggen skal klippes bittelitegrann liksom…:)

  4. titika80 sier:

    Ja det er sikkert å visst at det blir dyrt 😉
    Du skulle sett bilda av Tobben 🙂 Hadde vært kul med langt hår han 😉

Legg igjen en kommentar

