Skrivesperre!!!!

Sitter på jobb kurset til Personalhuset og skal skrive Markedsbrev…. Hva skal jeg si? Bruker ca. en time på en setning 😛 Har total skrivesperre… Det er jo så mye regler om hvordan man skal skrive dette styret her 😛 Men det er deilig å sitte på VIP-tribunen og sole seg i varmen 🙂 Nå er det en halv time igjen. Og så er det å hente Lisa på barnehagen og kle henne om før hun skal i selskap kl 1700 🙂 Men da slukner hun nok fort etterpå 🙂 Da får jeg vel gå tilbake til markedsbrevet og se om jeg får gjort noe 😛

Noen ideer????

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Skrivesperre!!!!

  1. Blesha sier:

    Hei du! Holder på med akkurat det samme selv, på samme sted, og syns det er ordentlig vrient. Det er neimen ikke enkelt.

  2. titika80 sier:

    Heisann. Er det i Ålesund du også sliter 🙂 Er heldigvis bare en dag igjen nå 😉

  3. Blesha sier:

    Niks, er i Oslo jeg.

    Fant du ut av det der med markedsbrevet? Holder på med det fortsatt jeg.

  4. titika80 sier:

    Har fått skrevet og sendt noen, men å få sendt ut 10 stk til i morgen…. Det tviler jeg på at jeg får til 😛 Hvem har du som kurs leder da? Vi har fått en «mal» på hva vi bør ta med.

Legg igjen en kommentar

