Hundebæsj

Er det bare meg eller er det sinnsykt med hundebæsj over alt i gatene for tiden. Er det så vanskelig å plukke opp etter seg. Og her om dagen hadde Lisa trakket i hundebæsj inne i barnehagen. Der lukker folk porten og slipper hundene løs. Men klarer de å plukke opp etter seg?? Tydeligvis ikke. Folk burde tenke over at det er tross alt en barnehage der unger leker… Hva kan jeg si…. Jeg er kattemenneske 🙂

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i hverdagsliv og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Hundebæsj

  1. Jenny sier:

    helt enig med deg Lena, hater at hundebæsjen ligger og slenger overalt…Late eigere alså..
    Er kattemenneske jeg også – kunne aldri tenkt meg å ha hund:)

  2. Chickawawa sier:

    At folk ikke klarer å plukke opp hundebæsj i barnehagen er jo helt utrolig. Barna kan jo finne på å putte det i munnen!!! ÆSJ!!!

Legg igjen en kommentar

