Hørt fra barnemunn 2

Hørt fra barnemunn 1 finner du på den andre bloggen min: www.altomingentingoglittmer.blogspot.com

Det første Lisa fortalte meg da jeg hentet henne i dag, var at hun hadde slått seg og fått plaster.

– Jeg fikk skrapeblod, sa hun.

Jeg gikk inn for å hente sekken til Lisa og da kom hun gråtende inn. – Jeg datt igjen, gråt hun og sprang bort til plassen sin for å se på kneet (noe jeg ikke fikk lov til).

– Det gikk bra, sa hun. Steinene var for slitne til å gi meg blod.

 

 

Om titika80

Jeg er ei 30 år gammel 3 barnsmor med ei nydelig prinsesse (født 17. januar 04),en nydelig engle gutt (df. 14. mars 06) og ei nydelig prinsesse til (født 09. april 10)
Dette innlegget ble publisert i Lisa og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Hørt fra barnemunn 2

  1. Marthe sier:

    Hahaha! Så bra! 🙂

  2. titika80 sier:

    Ja, ikke sant 😀

  3. Chickawawa sier:

    Hihi… Så hærlig da! ❤

Legg igjen en kommentar

